2008年10月5日
我最愛的may姐終於嫁左比陳生喇~



16年了~
我們三人由F.1相識開始至今已有16年了~
可想言之may姐出嫁我有幾開心!!
my best friends may & bert!



另一位F.1相識的姐妹~



F.1A~ 重組!



髮型的背面~
本來個頭set得爆老土老土老土&老土!
仲要突顯了我的缺點....長面!!
重點是比人笑"方伊琪"...
結果我要set鬆d & 自己把前陰回復正常先好少少
and 個妝真係自己化仲好........


< FONT>
兄弟一... 韋生
其實自己部機影左好少相
好多合照在其他人手上...
upload 住dd上黎
其他人(尤其梁生!) 快d比番d data我!



兄弟二... 雕生



我仲做左保母~
細b 好可愛~



全身照with bert姐


未update完.... 好多感想..... 有時間再update.......

arrow
arrow
    全站熱搜

    輕熟女Yan 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()