close


年廿七那晚在公司吃外賣
碗雞絲湯河差不多吃到最後
發現了一條手指咁長的蟲蟲!!!!!!!!
XXXXXXX
菜蟲我都見怪不怪...
但呢
休又未免太嘔心了~~~~!!!
結果當場入廁所嘔嘔嘔嘔.............
括喉都要嘔晒出黎!!!!!
真係年尾流流... 捉蟲!



有相為証!
條蟲攣起都有手指公咁長!!!!



見到adidas份catalog
哇!同我xmas幫LOG-ON/citysuper做的free paper...
連個"狗牙"紙套都跟埋呀!
其實反而有點開心~ 因為好野先會有人跟~
老實說, 自己做design時也會看很多參考
參考or抄考就視乎有否"活用"
(好像"扮舊報紙"本來是很常見的design)



終於買到了~~ but 沒有我想像中好吃....



人家送我同事
同事轉送給我(因為她好不用美白產品的)
上網看過好像要四百多元!!!!!!(Yeah! )
用完現在支sofina便會試試~~
希望有用吧....
很多暗瘡/暗粒/酒米印&雀斑.....
arrow
arrow
    全站熱搜

    輕熟女Yan 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()