嘩,今次個題目真係長到無朋友呀!
點解叫"BB cream 死唔信邪"呢?
話說我一直對BB cream無乜興趣
直至上個年頭....
HANSKIN個
雜誌廣告貼左包試用裝....
咪用得吾好浪費~
一係吾用,一用驚為天人(當時的感覺....
)
本來想買番HANSKIN
可惜香港好似得果一兩間專門店...
google左一輪之後就買左老屈都有既Dr.jart+
不過用左兩三次… 就發現了一個問題…
用完bb cream,點卸妝都好似好易出暗粒咁....
(加上本人超易出暗粒)
開頭有想過可能是Dr.jart+既問題,於是無再用lu.....

然後上年夏天去懇丁玩
發現台灣老屈有HANSKIN!
仲好平tim,所以又買來試下,
當時買左HANSKIN最多人like既magic BB cream
一用真係好想比個unlike佢.... 因為用完塊面勁出油.....
從此之後我明白到呢d咁滋潤既野根本不可以在夏天用!!!

好了… 買左兩支野夾埋用吾夠5,6次
死唔信邪 既我,幾個月又手痕買左呢支野.....................



因為聽聞kanebo Freshel 既BB cream無韓牌咁油
加上呢支(當時)新出既銀版好似再清爽DD
記憶中都係99蚊,殺你!

當時用左一次,好似都係有DD油,一直無再用過



早幾日心血來潮又再用過......
(其實係因為遲大到,吾夠時間化妝....)



當日只係用左呢幾樣野
遮瑕
都無用

而且睫毛好馬虎咁掃左兩下就算....


KATE呢隻平頭eyeliner 好好用!

茶啡色好自然,而且有少少珠光

基本上我好少用眼影,都係畫下啡色眼線
like
!


胭脂又只是係咁意掃左兩下

因為近來黑左都幾多下(淚......)

所以要用上面深色果兩格



老喇~ 不敢post大頭裝容照... (費事嚇親細路)
當日穿搭
就有...
因為今個summer真係曬黑左好多… 所以我要戴帽!!!

加上d shop都換晒秋裝(明明仲好熱...)

我要把握最後機會summer look!

(終於著左grace gift對拖鞋出街~)

條裙好鐘意,其實襯高跟涼鞋會好好多

不過我d highheel買左都係好少著........

仲有張相(by iphone...)影到腳好短..... 頭勁大!
仲好婆仔... 我發誓,真人sharp D ga......


去左上海ifc間利苑! 味呀!

我覺得食得最多果個一定係我!
**有時間畫繪圖日誌好?定寫下我吃不胖的秘密好?
大家想睇邊樣先呢?(留個言吖)


甜品"menu"大家都覺得好似斬首果d令牌....


之後去左上海ifc間city'super (中國首間分店呀!)



可以看到塊面開始有d油光.....
(個咀d潤唇膏都好反光下...)
and 透到少少雀仔屎(即係雀斑ro,吾似d雀仔屎一pet pet響塊面到咩?)

不過之後第二晚出去食晚又有用呢隻BB cream

因為又係太趕(睫毛都無掃....)
好彩連用兩日都無大問題~
果然
無韓牌咁厚&易出油, but就低d遮瑕力
應該會在呢個秋冬用多d,之後就不會用了....

講到尾,BB cream呢d咁滋潤既野根本不可以在夏天用....
亦不太適合香港
咁悶熱&潮既天氣............

分享完畢~

arrow
arrow
    全站熱搜

    輕熟女Yan 發表在 痞客邦 留言(4) 人氣()