close







現在看很多網絡美女都是學生小妹
或都是20出頭
好好好歡羨慕~
想當年我讀書時只懂穿Tshirt牛仔褲………
大學則成個男仔咁
(仲一直比同學仔以為我係"懶屎皮"← lesbian
)
估吾到呢
成26-27歲先學人化妝扮靚…
真係臨老入花叢~
(嗯… 我覺呢個比喻↑真係好貼切~廣東話呢真係博大精深~)
當時真係好震撼由一個總係坐冷板凳的醜八怪
變成…… 人家口中的… 「都幾靚女wo」
嘩~ 當時真係覺得成個世界都吾同晒~
不過… 真係年紀大機器壞~ ←又一博大精深廣東話
而家化到幾勁都無人望多兩眼lu……
因為真係老喇…
不過愈係咁,愈覺得要把握最後機會
如果而家仲吾扮下少女
吾通三、四十幾歲先黎著碎花雷絲裙咩~
(唔…
其實三、四十幾著碎花雷絲裙.. 都ok既)
總之,現在的我仲係樂於捉住青春的尾巴,
所以好像有點愈來愈喜歡買少女服……
可能係睇得無名小站同fashionguide太多…
見到無論學生小妹、社會新鮮人、年輕辣媽、人妻…
十多歲至三十幾都樂於扮靚、分享and對自己滿滿自信
就覺得自己也可以多一點自信!
我已經錯失了最青春的幾年(仲捱到好殘)
現在是時候享受&感受(&扮…)一下~~
I'm a girl!



--------------
題外話:
最近回上海又買了好多淘寶 (下次分享一下~)
不過在香港時,也在yahoo買了兩件小東西
(因為在香港淘寶一些小東西,加埋運費的話… 有時yahoo仲抵)

首先…………



yeah~人要扮靚,廁紙都要!
(唔係點襯得起我堆Mac accessories~)
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b16125791
(yahoo blog放yahoo拍賣link,唔會比人檢舉掛...?!)



其實仲有一款放盒裝紙巾的
http://hk.f2.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b16126520
不過我覺得炸彈cute D
而且用卷裝廁紙化算D~ 嘩哈哈~~
but放盒裝的就比較慳位(下次返香港拍兩個返公司先)



其真個電線盒都係上網買(宅化中……)
唔洗再show晒出來咁醜樣喇
而且比較安全

----------------------------

下次再分享~~

arrow
arrow
    全站熱搜

    輕熟女Yan 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()